ΑΡΧΙΚΗ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΛΕΙΣΤΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ

Μοριακός έλεγχος σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων

Η εξέταση για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα με μοριακό έλεγχο μπορεί να εντοπίσει 6 μικροοργανισμούς:

• Χλαμύδια (Chlamydia trachomatis)
  • Γονόκοκκος (Neisseria gonorrhoeae)
  • Μυκόπλασμα (Mycoplasma hominis)
  • Μυκόπλασμα (Mycoplasma genitalium)
  • Ουρεάπλασμα (Ureaplasma urealyticum & Ureaplasma parvum)
  • Τριχομονάδα (Trichomonas vaginalis)

Αξίζει να αναφέρουμε πως πολλά σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα δεν έχουν συμπτώματα, γεγονός που κάνει δύσκολη την αναγνώρισή τους, με αποτέλεσμα πολλοί ασθενείς να αργούν να λάβουν την κατάλληλη θεραπεία. Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα πρέπει να αντιμετωπίζονται σωστά, γιατί μπορεί να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα υγείας όπως η υπογονιμότητα, οι βλάβες σε εσωτερικά όργανα κτλ.

thin prep Ευαγγελινάκης Νικόλαος Γυναικολογικό Μαιευτικό Ιατρείο

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να ελέγχεται κανείς;

• Όταν πιστεύει ότι έχει εκτεθεί σε κάποιο νόσημα
  • Όταν ο/η σύντροός του έχει πάσχει από κάποιο νόσημα
  • Όταν εμφανίζει συμπτώματα που μπορεί να οφείλονται σε κάποιο σεξουαλικώς μεταδιδόμενο νόσημα

Πώς γίνεται η εξέταση;

Στις μέρες μας νοσήματα όπως τα χλαμύδια και η γονόρροια και κάποια άλλα, μπορούν να ανιχνευτούν εύκολα και αξιόπιστα σε δείγμα ούρων και στα δυο φύλα. Παλαιότερα η εξέταση απαιτούσε δείγμα από τον τράχηλο της μήτρας στις γυναίκας και ουρηθρικό επίχρισμα στους άνδρες, γεγονός που έκανε την διαδικασία ιδιαίτερα άβολη. Πλέον με τις μοριακές τεχνικές αναζητάμε μόνο το βακτηριακό DNA.

Σε τι υπερτερεί ο μοριακός έλεγχος;

• Προσφέρει υψηλή ευαισθησία και ειδικότητα στου ς παθογόνους μικροοργανισμούς
  • Επιβεβαιώνει την υποψία μόλυνσης
  • Ανιχνεύει τη λοίμωξη ακόμα και σε ασυμπτωματικούς ασθενείς
  • Δεν απαιτεί αυστηρές οδηγίες μεταφοράς του δείγματος
  • Πρόκειται για μια μη επεμβατική θεραπεία

Τι είπαν οι ασθενείς

Εξαιρετικός γιατρός και άνθρωπος, η εμπειρία στον τοκετό με τον κύριο Ευαγγελινάκη και την εξαιρετική μαία του κυρία Ασημακοπούλου ήταν μοναδική.Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να τους εμπιστευτείτε.

Agapi Koutroulia

Εξαιρετικός επιστήμονας και άνθρωπος. Με βοήθησε πολύ σε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και σίγουρα θα συνεχίσω να τον επιλέγω τόσο για τις γνώσεις του όσο και για τη συμπεριφορά του προς τους ασθενείς.

Αναστασία Σιάτου

Είναι υπέροχος γιατρός και πάνω από όλα άνθρωπος, έχει χιούμορ που σε κάνει να νιώθεις άνετα. Ασχολείται με το πρόβλημα σου και σου εξηγεί τα πάντα... Τον συστήνω ανεπιφύλακτα!

Maria Antwniadh